Sider

søndag 1. januar 2012

Godt nyttår!

Godt nyttår til alle kjente og ukjente lesere! Det har vært et spennende matår, med stadig flere besøkende på bloggen. Nå er det nyttårskavalkader i alle kanaler, kanskje på tide med et lite tilbakeblikk på året som har gått her også.


Fra jeg laget det første innlegget i mars 2011 og fram til desember har jeg laget en 10 på topp liste over de mest populære innleggene. Mange av de har vært publisert på Matbloggsentralen, og nok hentet en del lesere der. Og det er alltid spennende med nye lesere!


Denne bloggen begynte ironisk nok som et skoleprosjekt. Jeg skulle videreutdanne med i bruk av sosiale medier i skolen, og i den forbindelse måtte jeg opprette en blogg. Men hva skulle jeg blogge om? Og hvordan skulle jeg kunne lære elevene mine om bloggmediet når jeg ikke kunne noe om det selv? Så da begynte jeg å lese blogger, og ble mektig imponert! Ja, det finnes mye rart der ute i de digitale mediene, men så utrolig mye bra! Og i den forbindelse fant jeg ut at blogg kunne fungere som en interaktiv kokebok. Og jeg fikk trenet på mediet blogg samtidig som jeg fikk samlet en del av oppskriftene mine.

Slik ble min blogg til. Nå lever den sitt eget liv, og jeg tenker bloggmat stadig vekk... "Passer dette til bloggen..??" osv. Artig.


Vel, her der de mest populære innleggene i 2011:



På 9. plass:
Hjemmelagde karameller med havsaltdryss.



På 8. plass:
Devils food cupcakes - Sjokoladecupcakes.
Mine aller mest bakte cupcakes...



På 7. plass:
Rask pastarett med kylling og bacon.



På 6. plass:
Kyllingpizza.



På 5. plass:
Biscotti med appelsin og mandel.



På 4. plass:
Cookies - ekte amerikanske og med sjokolade.



På 3. plass, og på pallen:
Knekkebrød - lavkarbo.
(og jeg som digger karbo... men de smaker så utrolig godt)



På 2. plass:
Rosa pikekyss.
Fikk flest stemmer på Matbloggsentralens konkurranse om spiselige julegaver!



Og på en absolutt 1. plass:
Hvit pizza med serranoskinke.
Over 30 % flere stemmer enn 2. plass. Og en verdig vinner!



Da gjenstår det bare å ønske alle et riktig godt 2012! Håper dere stikker innom her og finner litt inspirasjon til nye og gamle matretter! Og håper dere legger igjen en hilsen eller to, det liker jeg svært godt!


Godt 2012 fra Cathrine!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...