Sider

onsdag 17. august 2011

Butikkåpning hos "Hos Søstrene" på Notodden.

For en liten tid tilbake var jeg med på åpningen av en ny og fantastisk butikk på Notodden. Min gode venninne Aina og hennes søster åpnet den flotte konseptbutikken Hos Søstrene. De har interiør, glassmagasin og klær, og utvalget er fantastisk! Helt nydelig, som dere ser av bildene.
I forbindelse med åpningen, fikk jeg bestilling på 100 minicupcakes. KULT! Jeg er selvfølgelig klar som ett egg for slike oppdrag, og satte i gang å planlegge, kjøpe former og teste oppskrifter. Det ble to kjente og kjære favoritter; Devils Food cupcakes og Lime og kokoscupcakes. En for de sjokoladesvake og en sommerfrisk. (klikk på navnene for å gå til oppskrift). De slo godt an, og var en fin gimmick til åpningsdagen.
For å være sikker, lagde jeg 130 stykker. Og godt var det! Det var så mye folk i butikken at det var så godt som tomt innen klokka 14! Snakk om trøkk. Og så var det jammen på tide at Notodden fikk en butikk med slik klasse over. Jeg vet i alle fall hvor mine gaver skal komme fra de nærmeste årene! For ikke å snakke om alt det fine jeg skal skaffe til meg selv…

Håper dere tar turen innom!



HOS SØSTRENE
Storgata 29, 3674 Notodden

2 kommentarer:

Laila Synøve Haugan Fjelle sa...

Oi,så fine de så ut, Cathrine!!:) Du er utrolig flink! Lenge siden jeg har sett og hørt deg nå, håper alt er vel! Klem fra Laila :)

Cathrine Møller Øyen sa...

Takk Laila! Gratulerer med vel overstått bryllup!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...