Sider

onsdag 29. februar 2012

Og vinneren er...

... Cathrines matblogg!!

Jeg deltok i forrige uke i
Matbloggsentralens konkurranse for søt gjerbakst, og vant med mine Deilige kanelsnurr. Så fantastisk!!

Da vant jeg dette flotte settet fra Stelton og
Jernia.no. Gjett om jeg gleder meg til å bruke dette på bloggen fremover!
Her kan du ser hele serien
RIG-TIG fra Stelton.



Tusen takk til alle som stemte på meg, og til juryen fra Jernia.no som valgte meg som vinner. Her er den flotte begrunnelsen deres:
"Det har kommet inn mange tradisjonelle og svært delikate bidrag i utfordringen, men juryen har vurdert at det bidraget som stikker av med seieren er de deilige kanelsnurrene fra Cathrines matblogg. Kanelsnurrene ser delikate ut, er bra presentert på bildet, og fremgangsmåte er godt dokumentert. Vi gratulerer Cathrine med seieren, og håper hun får god nytte av bakeproduktene fra RIG-TIG."

Du store, dette var skikkelig gøy! Som min mamma sa: "Så gøy at du vant med akkurat disse, det er liksom signaturbaksten din. Du har laget dem siden du var 15 år, og hver kang jeg smaker en kanelsnurr tenker jeg at vi er så bortskjemte... Dine er alltid best". Fine ord fra mamma, det!

Jeg håper alle som er innom bloggen min også er innom Matbloggsentralen? Ina & Ina har gjort en kjempejobb med å samle matblogger fra Norge og Norden, og har kjempefine utfordringer her annen uke! Jeg har deltatt før, og kommer nok til å gjøre det igjen!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer så mye med seieren! Og takk for kommentar hos meg. Nå skal jeg snuse litt på bloggen din... :)

Ha en fortsatt fin uke!
Anne-Lise

Cathrine Møller Øyen sa...

Hei Anne-Lise.
Takk for det. Håper du finner noe du liker!
Cathrine

Therese Børke sa...

Gratulerer med seieren! Jeg lager mye mat fra bloggen din og idag blir dette søndagsbaksten :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...